Na snagu je stupio novi Pravilnik o korištenju javnih površina
Na snagu je stupio novi Pravilnik o korištenju javnih površina kojim se uređuju uvjeti korištenja, postupak i način dodjele javnih površina, nadležnosti, kriteriji prema kojima se vrši izbor ponuditelja korisnika, način rada nadležnog radnog tijela i druga pitanja.
Najvažnije izmjene u odnosu na dosadašnji Pravilnik o korištenju javnih površina su sljedeće:
- proširenje ovlasti Gradonačelnika o dodjeli javnih površina,
- ukidanje mogućnosti dodjele javnih površina fizičkim osobama i osobama koje su u posljednjih 10 (deset) godina koristili javnu površinu suprotno odredbama Pravilnika,
- taksativno navedeni uvjeti koji moraju biti ispunjeni za dodjelu javne površine,
- proširenje prvenstvenog prava korištenja i na druge korisnike javnih površina,
- uvođenje instituta urednog korisnika,
- odabir mikrolokacije (mjesta) na javnoj površini prema bodovnoj rang listi,
- izmjena kriterija za odabir ponuditelja i načina bodovanja pri dodjeli javne površine,
- ukidanje bodova za malodobnu djecu i samohrane roditelje,
- uvođenje novih kriterija prema kojima se korisniku može oduzeti javna površina,
- izmjena roka na koji se dodjeljuju javne površine,
- uvođenje posebnih uvjeta korištenja javnih površina,
- uvođenje paušalne naplate za održavanje javnih površina i utrošak električne energije uz redovnu naplatu poreza,
- proširenje uvjeta temeljem kojih prestaje korištenje javne površine.
Cilj donošenja ovog Pravilnika je stvaranje uvjeta za provedbu natječajne procedure i odabir korisnika javnih površina na području Grada Poreča-Parenzo.
U nastavku Vam donosimo novi Pravilnik o korištenju javnih površina i tablicu s prikazom kriterija.